Wat kost een callcenter ?
Informatie over callcenters en de kosten van een callcenterWat kost een callcenter?
De kosten van een callcenter hangen natuurlijk sterk af van de grootte en de manier waarop u hier gebruik van wilt gaan maken, maar het is wel degelijk mogelijk om een inschatting te maken. We gaan in dit geval uit van een callcenter dat voor u probeert opdrachten binnen te halen, door acquisitie te plegen. Indien uw doelgroep bedrijven zijn dan is het verstandig voldoende in een callcenter te investeren gezien het feit dat u spreekt met de beslissers van andere bedrijven. Bent u op zoek naar een callcenter om consumenten te bereiken? Dan liggen de kosten doorgaans iets lager, omdat u gebruik kunt maken van minder geschoolde agents, die een lager uurloon vragen.
Callcenter agents en supervisie
De kosten van een callcenter bestaan bij het inhuren van een gespecialiseerd bedrijf vooral uit die voor de callcenter agents en de supervisie. Een callcenter agent zal gemiddeld ongeveer € 23,- per uur kosten. De supervisie is iets duurder per uur, maar uiteraard heeft u minder supervisors nodig dan de agents die daadwerkelijk de telefoon gebruiken.
Afhankelijk van het aantal bedrijven of consumenten dat u wilt bereiken heeft u meer of minder callcenter agents nodig. Houd er rekening mee dat u het aantal telefoontjes vaak beter over de tijd dan over meerdere agents uit kunt spreiden, om op die manier toe te werken naar een meer stabiele stroom nieuwe opdrachten.
No cure, no pay
Met name de “no cure, no pay” aanbieders zijn de laatste tijd erg populair onder de callcenters. Kijk hier echter mee uit, aangezien deze bedrijven er vooral op uit zijn om u zoveel mogelijk afspraken te bezorgen. Dit komt de kwaliteit echter niet altijd ten goede. Het is beter om het callcenter gewoon per uur te betalen, zodat zij de mogelijkheid hebben om pure kwaliteit aan te bieden en u eerlijke bedragen in rekening te brengen.
Kosten per afspraak
De kosten per afspraak in een B2B omgeving bedragen ongeveer € 120,-. Dit is gebaseerd op een bedrag van € 40,- per uur, dat het callcenter bedrijf u in rekening zal brengen. Hierin vinden we de kosten voor de callcenter agent terug, maar ook die voor de supervisie, voor de IT structuur, de huur van het pand en natuurlijk de overige vaste kosten die het bedrijf heeft. Gemiddeld heeft een agent ongeveer 3 uur nodig om tot een afspraak te komen.
Het betekent dat u iets meer dan € 100,- betaalt om een afspraak te krijgen met een bedrijf dat u wellicht tot een nieuwe klant kunt maken. Uiteraard kunnen de kosten hoger oplopen wanneer u hoger gekwalificeerde agents wenst te gebruiken. Houd er rekening mee dat de kwaliteit van de communicatie van groot belang is, waardoor het niet slim is om daar op te besparen.
GRATIS OFFERTE CALLCENTER
Bespaar tot wel 45% op callcenters via wat-kost-het.be. Vul onderstaand formulier in en klik op verzenden: het is gratis, u loopt geen enkel risico en u weet gelijk waar u aan toe bent.
Geld besparen via wat-kost-het.be
Hieronder volgt meer informatie over de voordelen van wat-kost-het.be en waarom u altijd meerdere offertes moet aanvragen+350 kosten overzichten
Benieuwd naar de kosten van iets? Check dan de ruim 350 kostenbegrotingen van wat-kost-het.be.
Eenvoudig oriënteren
Wat-kost-het.be biedt relevante informatie en up-to-date gemiddelde/indicatieve tarieven.
Informatie en aanbiedingen aanvragen
Direct online gratis en vrijblijvend informatie en aanbiedingen aanvragen bij gespecialiseerde bedrijven in uw eigen regio. Simpel via wat-kost-het.be!
Waarom meerdere offertes aanvragen?
• Het is altijd verstandig om meerdere offertes aan te vragen; zo kunt u goed documentatie, voorstellen en prijzen vergelijken
• Het scheelt u 100% gegarandeerd geld; er bestaan ALTIJD prijsverschillen tussen de verschillende aanbieders
• Het is volkomen gratis en vrijblijvend; behalve 1 minuut invulwerk kost het u niets en u bent tot niets verplicht
• Het bespaart u tijd met het zoeken naar verschillende aanbieders bij u in de buurt
• U ontvangt daarnaast voorstellen en documentatie waardoor uw kennis over het onderwerp zal toenemen
• Wees geen dief van uw portemonnee en betaal niet teveel!
Hoe u via wat-kost-het.be veel geld kunt besparen
- Via wat-kost-het.be kunt u al uitgebreid (indicatieve) prijsinformatie bekijken en u oriënteren
- Wilt u echter met 100% zekerheid de kosten weten in uw specifieke geval, dan bieden wij extra service
- Via wat-kost-het.be kunt u geheel vrijblijvend online een aanvraag doen voor verschillende offertes en documentatie
- Na ontvangst van uw online aanvraag gaan wij direct voor u aan de slag !
- Uw aanvraag wordt direct verzonden aan maximaal 6 aangesloten callcenters direct bij u in de regio
- U ontvangt binnen enkele dagen documentatie en prijsopgaven (volledig gratis en vrijblijvend)
- U kunt op uw gemak documentatie bekijken en prijzen vergelijken
- U bent tot niets verplicht, maar u zult zien dat de prijzen meestal af zullen wijken en u daardoor eenvoudig geld kunt besparen
Handig
Via wat-kost-het.be kunt u snel en op eenvoudige wijze inzicht krijgen in de gemiddelde kosten die u voor een product of dienst kwijt bent.
Gratis en vrijblijvend
Gebruik van deze website en aanvragen van informatie en offertes is volledig gratis en vrijblijvend.
Vergelijk en bespaar geld
Door in 1 stap offertes aan te vragen bij wel 5 partijen heeft u een goede basis om te vergelijken en eenvoudig geld te besparen.
Wie zijn wij?
Wat-kost-het.be is een initiatief van Cleveryards BV, specialist in online financiële informatie.
© Wat-kost-het.be – Meer dan 350 up-to-date kostenoverzichten voor talloze producten en diensten Privacy – Disclaimer